Переглянути презентацію

 

Духовно-моральне виховання підростаючого покоління є необхідною передумовою соціальної реформи в управлінні суспільством та їхнього успішного проведення з орієнтацією на майбутнє країни. Адже реформування різних сфер життя країни потребує особистості з високою духовністю,моральністю та визнанням етичних цінностей як регуляторів поведінки.

Виконуючи програму реалізації дослідно-експериментальної роботи на 2015-2020 р.,навчальний заклад створює базу даних експерименту,де розміщені інноваційні розробки уроків,позакласні заходи,творчі роботи учнів,розробки тематики педагогічних рад,методичних рад,творчої групи,психолого-педагогічних семінарів.

Дитина своєю поведінкою та вчинками приносить радість людям,творить добро,бере відповідальність за свої вчинки,вміє володіти і керувати собою. Водночас учень добре засвоює моральний досвід людства,приймає загальнолюдські й національні моральні цінності в особистісні ціннісні орієнтири.