Методичне об'єднання вчителів художньо-естетичного
та оздоровчого циклу
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ
МЕТОДИЧНОГО ОБ‘ЄДНАННЯ
Вчителям трудового навчання:
- використовувати сучасні інтерактивні технології на уроках трудового навчання.
- залучати учнів до науково-дослідницької діяльності.
- створювати умови для обдарованих дітей.
- створювати атмосферу співпраці, взаємодії.
Вчителям музики:
- виховувати музично-естетичний смак.
- висвітлювати роль культурної організації учнів в сфері соціального вираження.
- проводити роботу з учнями, які застосовуються в сучасному музичному мистецтві.
Вчителям художньої культури:
- залучити учнів до співпраці з театральними, хореографічними студіями.
- виховувати любов до художньої культури засобами сучасних концепцій освіти.
Вчителям фізичної культури:
- формувати позитивне ставлення та інтерес до фізичної культури, спорту, Олімпійського руху та здорового способу життя.
- збагачувати учнів знанням щодо Олімпійського руху.
- формувати звичку самостійно займатися спортом.
- Впроваджувати інноваційні технології з розвитку здорової особистості.
Тематика засідань
МО вчителів фізичної культури та здоров’я,
художньо-естетичного циклу
Засідання № 1 (вересень 2022 р.) «Пріоритетні завдання, зміст і форми роботи
МО вчителів на 2022-2023 н.р.»
Засідання № 2 (листопад 2022 р.) «Формування освітніх компетентностей
здобувачів освіти»
Засідання №3 (січень 2023 р.) «Педагогічна діяльність та професійний розвиток
вчителів - складова якості освіти»
Засідання № 4 (березень 2023 р.) «Сучасні технології розвитку предметних компетентностей учнів на уроках художньо-естетичного циклу, фізичної культури та трудового навчання»
Засідання № 5 (травень 2023 р.) «Панорама ідей. Рекомендації
Заходи методичного об`єднання
(2022-2023 н.р.)
1. Проведення тижня фізкультури і спорту. Вчителі фізичної культури. (вересень)
2. «Веселі старти» (5-6 класи)/ Скринник В.М. (вересень)
3. Змагання «Старти надій» (7-9 класи) Скринник В.М. (вересень)
4. Шкільні змагання з настільного тенісу. Байдак Г.Г. (вересень)
5. «Країна чарівних книжок». Номировська Г.В., Кусайко Н.С. (жовтень)
6. «Скарби родинної криниці» – фестиваль родинної творчості. Румянцева Н.С.,Кусайко Н.С., Номировська Г.В. (листопад)
7. «Собори наших душ» Номировська Г.В., Кусайко Н.С., Шепель О.В. (грудень)
8. Конкурс малюнків «Зима чарівниця» Номировська Г.В., Шепель О.В. (грудень)
9. «Віват, талант!» – міський огляд-конкурс робіт Номировська Г.В., Шепель О.В. (березень)
10. «Знай і люби свій край» – конкурс дитячої творчості Румянцева Н.С., Кусайко Н.С., Шепель О.В., Номировська Г.В. (лютий)
11. Фестиваль-конкурс «Урок казки». Номировська Г.В., Кусайко Н.С. (квітень)
12. «Мамай-fest» історико-культурний фестиваль. Номировська Г.В., Кусайко Н.С. (серпень)
13. Проведення методичного тижня. Вчителі об`єднання. (жовтень)
Аналіз роботи
методичного об’єднання вчителів художньо-естетичного циклу, фізичної
культури та трудового навчання
за 2021-2022 н. р.
На протязі року проведено 5 методичних засідань.
Впродовж навчального року вчителі МО працювали над такими завданнями:
підвищення професійної майстерності кожного вчителя;
збагачення і розвиток творчого потенціалу педагогів;
діагностика і визначення шляхів подолання труднощів у педагогічній
діяльності вчителів;
поглиблення методичної підготовки;
активне впровадження інноваційних форм роботи.
Працюючи відповідно до поставлених завдань, вчителі прагнули поєднати свій педагогічний досвід з використанням сучасних інноваційних технологій навчання. Поряд з традиційними уроками проводилися уроки з комп’ютерною підтримкою, нестандартні уроки. Засідання, яке відбулося в січні, було проведено за круглим столом за темою: «Інноваційні форми роботи сучасного вчителя», на якому вчитель Іванова Н.С. доповіла про особливості виховання всебічно розвиненої гармонійної особистості на основі художньо-естетичних традицій українського народу на уроках трудового навчання. Вчитель Номировська Г. В. поділилась своїм досвідом стосовно використання нетрадиційних форм проведення уроків образотворчого мистецтва.
Методичне засідання у березні за темою: «Нові форми викладання сучасного уроку» відбулося дистанційно, використовуючи платформу ZOOM. В першу чергу, було розглянуто Лист МОН від 06.03.2022 року №1/3371-22 «Про організацію освітнього процесу». Обговорено ті платформи, які вчителі обрали для дистанційного навчання. Зроблено висновок, що більшість використовують в своїй роботі платформу ZOOM та Google-сайт, також Google classroom. Для консультацій з батьками вчителі обрали Viber. Вчитель Єршова Н. М. поділилась досвідом використання інтерактивних методик при викладанні уроків з основ здоров’я. На травневому засідання МО, яке проходило у вигляді роботи проблемної лабораторії за темою: «Інноваційний урок: координати творчості. Підсумки роботи МО за 2021-2022 н.р.» було розглянуто і обговорено Наказ МОН № 274 від 28.03.2022 «Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні» та про запровадження Національного мультипредметного тесту для випускників 2022 року. Березіна О.В. приділила увагу формуванню в учнів позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, а вчитель Кусайко Н.С. закцентувала увагу на інноваційних технологіях, як засобу активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти на уроках обслуговуючої праці. Готуючись до закінчення навчального року, було розглянуто Наказ МОН від 01.04.2022 № 290 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань завершення 2021-2022 н. р.», вирішені питання оцінювання учнів в умовах дистанційного навчання.
Розвиваючи творчий досвід у дітей, як творчих особистостей, вчителі праці та мистецького циклу дали можливість обдарованим дітям прийняти участь в різноманітних творчих конкурсах: «Собори наших душ», «Знай і люби свій край», «Віват, талант!» -вчителі Номировська Г.В., Кусайко Н.С., в акції на підтримку ЗСУ - 150 малюнків та «Подаруй оберіг до Великодня для ЗСУ» -70 робіт (Номировська Г.В.) і 30 оберегів (Кусайко Н.С.)