Методичне об'єднання вчителів фізико-математичного циклу
ЗАВДАННЯ
МЕТОДИЧНОГО ОБ‘ЄДНАННЯ
Методичне об’єднання продовжує роботу над реалізацією науково – методичного проекту «Вдосконалення системи викладання на розвиток соціальних компетенцій особистості учнів»
Мета фізико-математичної освіти: забезпечити розвиток учнів шляхом засвоєння знань з предметів; формувати фізико –математичну грамотність особистості з метою її соціалізації та профілізації
Основне завдання МО вчителів – сформувати компетентну особистість, здатну:
- розпізнавати проблеми, що виникають в навколишньому середовищі і які можна вирішити, маючи відповідні знання;
- формулювати ці проблеми використовуючи одержані знання;
- аналізувати використані методи розв’язання поставлених завдань;
- створити оптимальні умови для розвитку особистості кожного учня; формувати творчий підхід до навчання;
- здійснювати підготовку учнів до участі в предметних олімпіадах та конкурсах;
- використовувати сучасні педагогічні технології для налаштування та реалізації нових розвиваючих технологій;
- здійснювати допрофільну підготовку, реалізовувати навчання у профільних класах;
- вивчати і популяризувати досвід творчих педагогів міста, ППД вчителів області;
- прищеплювати учням інтерес до наукових досліджень;
- удосконалювати структуру методичної роботи;
- організовувати підтримку вчителям під час атестації.
ОСНОВНІ ЗАХОДИ
МЕТОДИЧНОГО ОБ‘ЄДНАННЯ
1. Діагностичні контрольні роботи з математики в 5 – 11 класах. (вересень)
2. Періодичність перевірки зошитів, дотримання орфографічного режиму з предметів фізико – математичного циклу
3. Проведення олімпіад з математики, фізики та інформатики. (жовтень – грудень)
4. Проведення семестрових контрольні роботи з математики, фізики. (грудень, травень)
5. Тиждень математики, фізики та інформатики. (листопад)
6. Проведення відкритих уроків та позакласних заходів з предметів фізико – математичного циклу. (на протязі року)
7. Участь у методичному тижні.
8. Провести роботу з учнями щодо залучення їх в МАН. (вересень, жовтень)
9. Відпрацювання системи застосування комп’ютерних технологій на уроках фізико – математичного циклу. (на протязі року)
10. Прийняти участь в Міжнародному конкурсі «Кенгуру 2020 – 2021», «Альтус», «Мультитест», «Левеня».
11. Організація роботи з предметів фізико-математичного циклу в онлайн та офлайн режимах. (під час карантину)
Тематика засідань на 2020-2021 н.р
І ЗАСІДАННЯ (ВЕРЕСЕНЬ) 1. Про підсумки роботи МО за 2020-2021 навчальний рік. (Ступак Л.Д.) 2. Вивчення та аналіз нормативних та науково-методичних документів:
3. Розгляд та обговорення результатів ЗНО за 2020-2021 навчальний рік. (члени МО) 4. Підготовка до проведення І етапу Всеукраїнських редметних олімпіад. (члени МО) 5. Поповнення шкільного сайту матеріалами методичного об'єднання. (члени МО) 6. Підготовка до проведення тижня фізико-математичних дисциплін. (члени МО) ІІ ЗАСІДАННЯ (ЛИСТОПАД) 1. Використання елементів STEAM освіти на уроках фізико-математичного циклу. (Бернікова А.В.) 2. Організація дистанційного та змішаного навчання в умовах пандемії. (Ротар І.О., члени МО) 3. Проєктна діяльність учнів як умова підвищення якості навчального процесу з математики. (Гриценко Л.В.) 4. Проведення шкільних олімпіад з предметів фізико-математичного циклу. (Гриценко Л.В.) 5. Проведення тижня фізико-математичних дисциплін. (члени МО)
ІІІ ЗАСІДАННЯ (СІЧЕНЬ) 1. Формування пізнавальної мотивації в педагогічній діяльності. (Заліпуха Т.І.) 2. Роль предметів природничо-математичного циклу в становленні особистості здобувача освіти. (Божкевич О.П) 3. Формування у здобувачів освіти навиків самостійного пошуку інформації під час викладання предметів фізико-математичного циклу. (Пророк С.М.) 4. Моніторинг навчальних досягнень учнів 5-11 класів з предметів фізико-математичних дисциплін. (члени МО) 5. Підсумки проведення ІІ етапу Всеукраїнських шкільних олімпіад. (Голова МО) ІV ЗАСІДАННЯ (БЕРЕЗЕНЬ) 1. Підготовка стендової інформаційної наочності для випускників у навчальних кабінетах та інформаційних куточків для батьків та учнів до ДПА, ЗНО. (члени МО) 2. Проблеми розвитку творчості вчителів та здобувачів освіти в умовах соціалізації особистості. (Ступак Л.Д.) 3. Онлайн-бібліотека – сучасний інструмент обміну професійним досвідом. (Клюка З.І.) 4. Психологічна підтримка 11-класників на етапі завершення шкільного навчання. (члени МО) V ЗАСІДАННЯ (ТРАВЕНЬ) 1. Підсумки роботи методичного об'єднання за 2021-2022 навчальний рік:
2. Вироблення рекомендацій до плану роботи методичного об'єднання на наступний навчальний рік. (члени МО) 3. Опрацювання інструктивно-методичних рекомендацій, наказів, листів МОН України щодо організації закінчення навчального року. (заступник директора з освітнього процесу Гурська І.Й.)
|