Напрямки роботи

  1.  

Діагностичний  

визначення рівня науково-педагогічного забезпечення педагогічних процесів,вивчення професійної компетентності,запитів,потреб і можливостей педагогічних працівників.

                               

  1.  

Консультативно-методичний        

надання  консультативної та методичної допомоги учасникам освітнього  процесу.

 

  1.  

Інформаційний

створення банку даних  учителів, які здійснюють    інноваційну   діяльність.

 

  1.  

Координаційний 

координація  діяльності методичних підрозділів з питань впровадження ідей креативної педагогіки, вироблення рекомендацій.

 

  1.  

Прогностично-моделюючий 

визначення основних   тенденцій розвитку інноваційних  процесів, вивчення і впровадження педагогічного досвіду,конструювання теоретичної моделі освітньої установи.

 

  1.  

Організаційно-регулюючий

реалізація науково - методичних завдань,основних напрямів діяльності закладу,регулювання педагогічної діяльності.

 

  1.  

Просвітницький

підвищення культури проведення інноваційної  діяльності в освітньому закладі.