Пріоритетні напрямки роботи навчального закладу
на 2020 - 2021 н.р.
- впровадження основних положень НУШ у початковій школі;
- упровадження Державних стандартів освіти;
- створення в колективі власної моделі інноваційного розвитку;
- створення можливостей для особистісного та професійного зростання вчителів у процесі роботи над обласним науково-методичним проєктом «Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи»;шкільним науково-методичним проєктом «Використання можливостей сучасного освітнього середовища для розвитку самоефективної особистості»
- застосування дистанційної форми навчання як шлях взаємодії всіх учасників освітнього процесу;
- поєднання традиційної освіти та онлайн-освіти з метою запровадження змішаного навчання;
- забезпечення умов для опанування практичних умінь і навичок із наукової та дослідно-експериментальної роботи;
- оновлення змісту освіти, розробка та апробація нового змісту освіти, інноваційних форм і методів навчання й виховання;
- формування системи моніторингових досліджень освітнього процесу з метою аналізу стану та динаміки розвитку закладу;
- створення навчально-методичних комплексів, методичних посібників щодо використання ІКТ у навчально-виховному процесі;
- формування ключових компетентностей учасників освітнього процесу;
- створення оптимальних умов для виявлення розвитку й реалізації потенційних можливостей обдарованих дітей у всіх напрямках : інтелектуальному, творчому, спортивному, естетичному;
- задоволення потреб учнів у професійному самовизначенні й творчій самореалізації;
- розвиток педагогічної співпраці сім’ї, школи і громадськості як реальний шлях демократизації та гуманізації у шкільному житті;
- формування творчої особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією, високим почуттям національної і власної гідності, що є носієм національних і загальнолюдських цінностей;
- виховання морально й фізично здорового покоління, розвиток соціальної та комунікативної активності учнів;
- формування в кожної дитини почуття психологічної захищеності;
- створення безпечного толерантного освітнього шкільного середовища:
- підвищення конкурентоздатності школи в соціумі міста.