Пріоритетні напрямки роботи навчального закладу

на 2020 - 2021 н.р.

  • впровадження основних положень НУШ у початковій школі;
  • упровадження Державних стандартів освіти;
  • створення в колективі власної моделі інноваційного розвитку;
  • створення можливостей для особистісного та професійного зростання вчителів у процесі роботи над  обласним науково-методичним проєктом «Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи»;шкільним науково-методичним проєктом «Використання можливостей сучасного освітнього середовища для розвитку самоефективної особистості»
  • застосування дистанційної форми навчання  як шлях взаємодії всіх учасників освітнього процесу;
  • поєднання традиційної  освіти та онлайн-освіти з метою запровадження змішаного навчання;
  • забезпечення умов для опанування практичних умінь і навичок  із наукової та дослідно-експериментальної роботи;
  • оновлення змісту освіти, розробка та апробація нового змісту освіти, інноваційних форм і методів навчання й виховання;
  • формування системи моніторингових досліджень освітнього процесу з метою аналізу стану та динаміки розвитку закладу;
  • створення навчально-методичних комплексів, методичних посібників щодо використання ІКТ у навчально-виховному процесі;
  • формування ключових компетентностей учасників освітнього процесу;
  • створення оптимальних  умов для виявлення розвитку й реалізації потенційних можливостей обдарованих  дітей у всіх напрямках : інтелектуальному, творчому, спортивному, естетичному;
  • задоволення потреб учнів у професійному самовизначенні й творчій самореалізації;
  • розвиток педагогічної співпраці сім’ї, школи і громадськості як реальний шлях демократизації та гуманізації у шкільному житті;
  • формування творчої особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією, високим почуттям національної і власної гідності, що є носієм національних і загальнолюдських цінностей;
  • виховання морально й фізично здорового покоління, розвиток соціальної та комунікативної активності учнів;
  • формування в кожної дитини почуття психологічної захищеності;
  • створення безпечного толерантного освітнього  шкільного середовища:
  • підвищення конкурентоздатності школи в соціумі міста.