ПОЛОЖЕННЯ
про школу педагогічної майстерності
Загальні положення
- Дане Положення визначає зміст і форми діяльності школи педагогічної майстерності (далі — ШПМ) у школі.
- ШПМ створюють за наказом директора школи як структурний підрозділ науково-методичної модернізованої роботи.
- ШПМ—інноваційна форма науково-методичної роботи в школі.
- Мета діяльності школи педагогічної майстерні — підвищення якості освіти в школі
- До пріоритетних напрямків діяльності ШПМ належать:
- створення, апробація і впровадження гуманістичної моделі освіти в школі;
- удосконалення змісту і форм навчально-виховного, управлінського процесів у школі;
- створення, апробація, адаптація нових технологій навчання, виховання і управління.
Творча педагогічна майстерня діє під патронатом директора школи.
Організація та структура діяльності творчої педагогічної майстерні
1. Школу педагогічної майстерні очолює координаційна рада, яка складається з директора школи, заступника директора з НВР та вчителів, які мають звання «Вчитель-методист», «Старший учитель».
- Члени координаційної ради визначають актуальну для школи освітню проблему і розробляють науково-методичну програму її вирішення.
- Директор школи наказом призначає керівника — координатора ШПМ, здійснює загальне керівництво їхньою діяльністю, морально й матеріально заохочує членів ШПМ.
- Керівник-координатор ШПМ формує тематику засідань педагогічної майстерні за проблемами (або етапами проблем) науково-методичної діяльності, координує їхню діяльність.
- Кількість членів залежить від науково-методичної проблеми, що розробляється.
- Кількість членів визначає її керівник.
- Усі програми, завдання і плани ШПМ погоджуються з науково-методичною радою школи
- Керівник школи несе відповідальність за терміни і якість виконання науково-методичної програми.
- Керівник ШПМ звітує про роботу майстерні наприкінці
кожного етапу, визначеного в науково-методичній програмі.
Зміст і форми діяльності творчої педагогічної майстерні
- Зміст і форми діяльності ШПМ визначаються актуальністю
науково-методичних проблем і рівнем потреби їхнього вирішення як у загальній середній освіті, так і в школі. - Змістом діяльності ШПМ є: аналіз науково-методичної літератури; навчання; виховання і управління; створення, апробація, адаптація інноваційних технологій навчання; виховання, управління, що відповідають проблемі дослідження ШПМ.
- Форми діяльності ШПМ: наради, засідання, практикуми, семінари, «круглі столи», тренінги, моніторинги експериментальної роботи.
- Результати (проміжні результати) роботи ШПМ заслуховують на науково-методичній раді, педагогічних радах, науково-методичних семінарах школи, висвітлюють у педагогічних виданнях, різних формах друкованих робіт.
Призупинення діяльності творчої педагогічної майстерні Творча педагогічна майстерня припиняє свою діяльність у разі:
- виконання науково-методичної програми;
- пропаганди та впровадження антигуманних ідей;
- незабезпечення якості вимог державних стандартів освіти;
- нанесення учасникам навчально-виховного процесу школи шкоди психічного, морального, фізичного характеру;
- із-за низької результативності діяльності ШПМ.
Функції управління системою науково-методичної роботи
- структурування;
- планування;
- організаційна;
- діагностична;
- прогностична;
- моделююча;
- компенсаторна;
- відновлювальна;
- корегуюча;
- координуюча;
- пропагандистська;
- контрольно-інформаційна
В роботі школи педмайстерності приймають участь вчителі, які мають звання "Старший вчитель" та "Вчитель-методист".
Основні напрями роботи Школи педагогічної майстерності:
1. Нова Українська Школа,
2. Інформаційно-комунікаційна компетентність учителя,
3. Виховання в новій українській школі,
4. Міжпредметні зв’язки
Регулярно проводяться засідання школи педмайстерності
Тематика засідань школи педагогічної майстерності
на 2022-2023 н.р.
№ |
Тематика засідань |
Термін проведення |
Відповідальні |
|
Підвищення фахової майстерності педагогів, ефективності їх роботи |
||
1. |
Професійний саморозвиток педагога – основа педагогічної майстерності
|
Жовтень 2022 |
Потоцька С.І. |
2. |
Прийоми ефективної організації роботи з обдарованими учнями |
Місюра Н.В.
|
|
3. |
Пріоритети виховної роботи в умовах воєнного стану |
Білоус В.М. |
|
STEM-освіта у школі |
|||
1. |
Впровадження елементів STEM-освіти при викладанні фізики |
Грудень 2022 |
Бернікова А.В.
|
2. |
STEM-освіта на уроках біології
|
Тімофеєва Т.В. |
|
3. |
STEM-проєкт як форма проведення досліджень з географії
|
Богуш В.М. |
|
Нова Українська Школа |
|||
1. |
Основні принципи НУШ у початковій школі
|
Лютий 2023 |
Епштейн О.Д. |
2. |
Формування читацької компетентності учнів 5 класів відповідно до концепції НУШ
|
Щелочиліна С.М. |
|
3. |
Компетентнісний підхід на уроках англійської мови в НУШ
|
Кондрашова Т.В. |
|
Сучасні інтерактивні технології |
|||
1. |
Розвиток мислення молодших школярів за допомогою мнемотехніки, ейдетики та кінезіології |
Квітень 2023 |
Короєдова Н.І. |
2. |
Кейс-технологія як форма інтерактивного навчання |
Тараненко Л.М. |
|
3. |
Проєктні технології в навчальному процесі |
Скуріхіна Т.П. |