Завдання роботи методичної ради школи
на 2022-2023 навчальний рік
В умовах модернізації системи освіти, орієнтованої на входження до Європейського і світового освітнього простору, пріоритетом у роботі педагогічного колективу ліцею є виховання інноваційної, здорової, творчої людини, здатної до саморозвитку, самопізнання, самовдосконалення, адаптованої до життя й активної ролі в українському суспільстві.
Продовжити роботу на ІІІ етапі науково-методичного проєкту області «Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в особистому просторі НУШ» та ліцейного «Використання можливостей сучасного освітнього середовища для розвитку самоефективної особистості» визначаємо наступні завдання:
- продовження цілеспрямованої та систематичної роботи щодо становлення та розвитку інноваційних рис особистості, інтелектуально обдарованих дітей через створення адаптованого освітнього середовища та траєкторії індивідуального розвитку;
- запровадження гнучкої системи організації освітнього процесу, що відповідає сучасним тенденціям розвитку освітньої галузі та науково обґрунтованим моделям роботи з обдарованими учнями;
- поєднання традиційної освіти та онлайн-освіти з метою запровадження змішаного навчання;
- науковий аналіз матеріалів моніторингу та обмін досвідом між закладами освіти міста;
- формування системи моніторингових досліджень освітнього процесу з метою аналізу стану та динаміки розвитку закладу;
- підвищення коефіцієнту ділової активності та рівня професійної діяльності вчителів;
- формування інтелекту організації, заснованого на інформаційних технологіях, технологічних рішень, швидкості відтворення нововведень;
- створення атмосфери довіри, співпраці, побудовані на розумінні значущості інших людей; прояв солідарності в процесі прийняття та реалізації рішень;
- удосконалення системи психолого-педагогічного супроводу особистості в системі креативної освіти;
- підготовка педагогів ліцею до запровадження інноваційних технологій розвитку творчих здібностей через удосконалення системи курсової підготовки та активізації методичної роботи;
- формування та підтримання традицій навчального закладу; створення позитивного образу ліцею;
- вивчення та експертна оцінка накопиченого педагогічного досвіду (науково-обґрунтовані критерії: актуальність, оригінальність, новизна, результативність);
- створення безпечного,толерантного освітнього ліцейного середовища.