"Формування безпечного освітнього простору, запобігання булінгу та мобінгу в Новій українській школі" - таку назву мало чергове засідання педагогічної ради в СЗШ №30, яке відбулося 15 квітня 2019 року.
Проблема шкільного булінгу (прояву агресії з подальшим залякуванням особистості і появою можливості її повного пвдпорядкування собі і своїм інтересам) - це соціальна проблема всього світу.
З метою більш глибокого аналізу головних ознак булінгу члени педколективу взяли участь у тренінгові. Вчителя стали участиниками трьох основних груп: це жертва (дитина, над якою здійснюється булінг), булер (дитина, яка виступає ініціатором цькування) та спостерігачі (діти, які спостерігають за знущаннями й при цьому нічого не роблять, щоб припинити булінг).
Педагоги звернули увагу на основні риси, притаманні кожній групі, обговоривши запропоновані проблемно-ситуативні завдання.
...
Читать дальше »