Нещодавно в 6-Б класі відбулася психологічна гра «Підтримай мене!». Класний керівник, Місюра Ніна Володимирівна обрала для своїх вихованців цю гру в якості практичного інструменту для уникнення проблем непорозуміння між учнями. Гра сприяє розвитку емпатії і довіри дитини, допомагає їй зрозуміти, як можна підтримати іншу людину без образ і порушень особистих кордонів.
Під час гри одні діти моделювали потрапляння у складні ситуації, які пропонувала вчителька, а інші діти, відповідно до обраної ролі, мали здійснювати підтримку: інтелектуальну (порада, яка допомагає побачити ситуацію з іншого боку), емоційну (співчуття та рефлексія), підтримку дією (реальна допомога, де людина буде діяти разом з тим, хто озвучив проблему).
Вчителька разом з іншими учнями стежила за пропозиціями активних гравців, визначали, наскільки їхні пропозиції добрі, щирі й позбавлені образ і зверхності, допомагали формулювати й доповнювати думку, не критикуючи її.
Під кінець гри діти чітко розуміли, що такі ситуації можуть трапитись з кожним. Але ніхто не самотній у своїх проблемах. Усім іноді складно взаємодіяти з людьми навколо – з однолітками, батьками і вчителями. Проте існує декілька видів підтримки: словом, порадою та дією. Люди часто потребують різних видів підтримки, але варто знаходити індивідуальні способи, які допомагають конкретній особі, підтримують її.
Діти були у захваті від цієї гри. Їм було цікаво, весело і корисно.



 |